Donateurs optimaal werven, ontwikkelen en behouden.

Vakdag Fondsenwerving 2023

Dinsdag 26 september - Beatrix Theater, Utrecht

De kracht van datagedreven fondsenwerving.

Op dinsdag 26 september was het Beatrix Theater in Utrecht het toneel voor de Vakdag Fondsenwerving. Hier bundelden 3 The Data Agency merken hun krachten: EDM, GeoMarktprofiel en Invenna. Zij hebben de missie om fondsenwervers te ondersteunen bij het werven, ontwikkelen en behouden van donateurs door slim gebruik te maken van donateurdata, in elke fase van de donorreis. 

favicon-edm.svg

EDM: efficiënt donateurs werven

Met kennis over het samenstellen en toepassen van de juiste on- en offline doelgroepen voor donateurswerving, ondersteunt EDM bij het effectiever bereiken en activeren van (nieuwe) donateurs.

Ontdek EDM voor fondsenwerving

favicon-geomarktprofiel.svg

GeoMarktprofiel: meer inzicht in de donateur

Met landelijke segmentatie data helpt GeoMarktprofiel om een compleet en actueel beeld te creëren van elke (potentiële) donateur. Hiermee kunnen betere, datagedreven beslissingen worden genomen om de waarde van een donateur te verhogen.

Ontdek GeoMarktprofiel voor fondsenwerving

favicon-invenna.svg

Invenna: één uniek donateurbeeld creëren en toepassen

Het Customer Data Platform van Invenna maakt van donateurdata één allesomvattend donateursbeeld en past dit toe gedurende de hele donorreis. Dit maakt campagnes doelgerichter en interacties persoonlijker.

Ontdek Invenna voor fondsenwerving

Every company a data company