De kracht van datagedreven fondsenwerving.
Op dinsdag 26 september was het Beatrix Theater in Utrecht het toneel voor de Vakdag Fondsenwerving. Hier bundelden 3 The Data Agency merken hun krachten: EDM, GeoMarktprofiel en Invenna. Zij hebben de missie om fondsenwervers te ondersteunen bij het werven, ontwikkelen en behouden van donateurs door slim gebruik te maken van donateurdata, in elke fase van de donorreis.
EDM: efficiënt donateurs werven
Met kennis over het samenstellen en toepassen van de juiste on- en offline doelgroepen voor donateurswerving, ondersteunt EDM bij het effectiever bereiken en activeren van (nieuwe) donateurs.
GeoMarktprofiel: meer inzicht in de donateur
Met landelijke segmentatie data helpt GeoMarktprofiel om een compleet en actueel beeld te creëren van elke (potentiële) donateur. Hiermee kunnen betere, datagedreven beslissingen worden genomen om de waarde van een donateur te verhogen.
Invenna: één uniek donateurbeeld creëren en toepassen
Het Customer Data Platform van Invenna maakt van donateurdata één allesomvattend donateursbeeld en past dit toe gedurende de hele donorreis. Dit maakt campagnes doelgerichter en interacties persoonlijker.