VISIE

De individualisering van consumentengedrag in digitale markten versterkt de behoefte van organisaties om marketing activiteiten te automatiseren. Effectief data gebruik is daarbij de sleutel om structureel te voldoen aan veranderende klantverwachtingen. Daarom ons motto: Elk bedrijf een databedrijf!  

Onze focus ligt primair op marketing organisaties in de consumentenmarkt en we werken samen met onafhankelijke experts. De relatie met onze opdrachtgevers is belangrijker dan korte termijn resultaat. Doel is het datagebruik structureel te verbeteren met strategisch advies en operationeel support. Het door ons ontwikkelde data maturity model stelt de huidige data volwassenheid (het vertrekpunt) vast en levert de input voor een datastrategie. Op basis van dit vertrekpunt en de doelstellingen van jouw organisatie, werken we een strategie uit en realiseren we operationeel resultaat.

Centraal staan doelstellingen en prioriteiten ten aanzien van verzamelen, opslaan, controleren, beheren, delen en gebruiken van data. Organisaties die hun data landschap, data technologie, analyse technieken, data vaardigheden, compliance en governance effectief balanceren houden focus op hun doelstellingen en boeken structureel meer resultaat. Een datastrategie borgt deze afstemming en stelt prioriteiten. 

Interesse hoe een data strategie voor jouw organisatie bijdraagt aan het realiseren van de doelstellingen?  Neem contact met ons op!