Over ons

floris-lelyveld.jpg

Floris van Lelyveld,

Managing Partner

Floris is managing partner bij The Data Agency. Hij kan met zijn ervaring bij Unilever, T-Mobile en VodafoneZiggo buigen over bijna 20 jaar commerciële ervaring binnen telecom, retail en food. De laatste jaren leverde hij als Manager Data & Analytics zijn bijdrage aan het customer value programma van VodafoneZiggo. Hij kent als geen ander de waarde van data bij strategisch en operationeel management. Floris woont in Amsterdam met zijn gezin en in zijn vrije tijd voetbalt hij graag. 

dennis-stolk-tda.jpg

Dennis Stolk, Managing Partner

Dennis is managing partner. Hij heeft 20 jaar ervaring in innovatieve markten bij onder meer UPC, Rabobank, CanalDigital en VodafoneZiggo. Dennis is expert in de vertaling van strategieën naar de praktijk. Hij kent de uitdagingen van organisaties die streven naar digitale transformatie, marketing automation en customer experience verbetering. Met zijn gezin woont Dennis in Rotterdam. 

Robert Feltzer, Expert

Robert is een veelgevraagd spreker en adviseur. Vanuit zijn consultancy achtergrond is hij een kenner op het gebied van klantdata en de toepassing daarvan. Hij heeft veel bedrijven begeleid in hun ambitie om binnen commerciële activiteiten meer te doen met data. Oftewel data driven marketing. Die ruime ervaring wordt door hem toegepast in de dienstverlening van The Data Agency

michiel.jpg

Michiel van Gaalen, Expert

Michiel is een expert in het helpen van bedrijven met het opstellen en vertalen van hun commerciële strategie naar kanalen. Hij heeft ruime ervaring met verbeter en implementatie trajecten in de combinatie van techniek en marketing. Bovendien is hij als senior executive en ondernemer zeer resultaat gericht. Hij kan commerciële investeringen rendabel en structureel borgen in de operatie van de opdrachtgever.

0-2.jpeg

Roelant Stegmann, Expert

Roelant helpt als data scientist door invulling te geven aan een datastrategie – welke concrete stappen zijn er nodig. Binnen de data strategie ligt zijn focus op de modellering, voorspellingen en de evaluaties. Praktische voorbeelden zijn vestigingsanalyses, next best action modellen voor (online) retailers, en assortiment- en aankoopwaarde analyses. Hij heeft ervaring met uiteenlopende opdrachten in diverse bedrijfstakken.

Raad van advies