Diensten

data-driven-marketing-programma-s-2.svg

MARKETING PROGRAMMA'S

20% response verbetering!

Bepalen klantinzichten en data de inhoud en timing van de marketing activiteiten of is het onderbuikgevoel van de marketeer de dominante factor?  De transitie van marketing push ad hoc campagnes naar customer centric always on programma’s is een proces waarin we organisaties ondersteunen. 

De transitie activiteiten stemmen we, samen met jou en je team, af op de ideeën en ambities van de organisatie. Na een verkenning van de huidige activiteiten en het vaststellen van de beoogde optimale klantervaring(en), prioriteren we de te ontwikkelen marketing programma’s en versnellen we de operationele resultaten om structurele verbetering te borgen. 

Lees meer

acquisitie-verbetering-1.svg

ACQUISITIEVERBETERING

25% MEER SALES!

Hoe realiseer je een significante toename van je sales? Door het verbeteren van je bereik en response op een groot aantal customer journey’s. The Data Agency stelt jouw organisatie in staat meer sales te realiseren met hetzelfde mediabudget door data te vertalen naar inzichten en datacontactpunten te identificeren waarmee je effectief klantcontact realiseert. Wij brengen in kaart wat jouw organisatie moet doen om, op basis van klantinzichten, de juiste doelgroepen per customer journey te bepalen en hoe je je media uitgaven kunt optimaliseren.

Lees meer

klantdata-verbetering-1.svg

Data kwaliteit

100% Gevalideerde klantdata!

De volledigheid, beschikbaarheid en betrouwbaarheid van klantdata vormt de basis voor effectief data gebruik. Om klantbehoeften en klantgedrag te analyseren en effectief bereik te realiseren is het belangrijk dat relevante data compleet, toegankelijk en betrouwbaar is.

Wij helpen jou en je organisatie de databehoefte bepalen, definiëren data kwaliteit, ontwikkelen een calculatiemodel waarmee de waarde van data wordt bepaald en leveren oplossingen waarmee de volledigheid, beschikbaarheid en betrouwbaarheid worden geborgd. 

Lees meer

loyaliteit-verbetering-1.svg

Loyaliteitsverbetering

25% lagere klantbehoud kosten!

Welke klant is loyaal, weke behoud ik pro actief of re-actief en welke laat ik gaan? Om de juiste klant aan jouw organisatie te binden is een goed inzicht en begrip van je klanten essentieel. Wij helpen je klantprofielen ontwikkelen,  verschillende loyaliteitstypen onderscheiden, doelgroepen bepalen en de juiste actie per klant te definiëren.

Samen met interne stakeholders ontwikkelen we een behoud strategie inclusief een groeipad voor de organisatie met als doel een structureel hogere klantwaarde.

Lees meer

bereik-optimalisatie-1.svg

Bereik optimalisatie

Van persona naar persoon!

Door gebruik te maken van interne en externe databronnen in het offline en online domein transformeren we marketing push communicatie naar persoonlijke 1:1 customer centric klantcontact. Dit resulteert in substantiële structurele efficiency verbetering door een verbetering van response percentages en verlaging van media uitgaven. 

Lees meer

Onze test

Doe jij al genoeg aan datastrategie?

Doe de test!